Müşteri Hizmetleri ve Kalite Yönetimi
Müşteri Hizmetleri
Müşteri Hizmetleri ekibimiz alanında uzman personeli ile 7/24 fonksiyonel satış öncesi ve satış sonrası tüm süreçlerde destek vermektedir. Sektörün tüm güvenlik kriterlerini sağlayan üst düzey bir çalışma ortamında faaliyetlerini sürdürdüğümüz müşteri hizmetleri yönetimimiz, proseslerimiz ve sistemlerimizin işleyiş kaynağı müşteri beklentileri, uluslararası standartlar, bilgimiz ve tecrübemizden oluşmaktadır.
Kalite Yönetimi
Kalite Yönetimimizin Amacı:
Müşterilerin hizmet seviyeleri anlaşmalarına uygun, EMV standartlar çerçevesinde kaliteli üretimin yapılması ve bu kalite sürekliliğinin sağlanmasıdır.
Kalite Yönetimi İlkelerimiz:
- Müşteri memnuniyetini esas alma
- Çalışanlara aktif rol verilmesi
- Proaktif bir yönetim
- İyileşme ve gelişimin sürekliliği
- Bütüncül bir anlayış
- Sistemsel yaklaşımdan beslenen örgüt yapısı
- Kaynakların doğru yönetilmesi